close

In your eyes, there's a heavy blue
One to love, and one to lose 
Sweet divine, a heavy truth 
Water or wine, don't make me choose

I wanna feel the way that we did that summer night, night
Drunk on a feeling, alone with the stars in the sky

I've been running through the jungle
I've been running with the wolv
To get to you, to get to you 
I've been down the darkest alleys 
Saw the dark side of the moon
To get to you, to get to you 
I've looked for love in every stranger 
Took too much to ease the anger 
All for you, yeah, all for you 
I've been running through the jungle 
I've been crying with the wolves 
To get to you, to get to you, to get to you 

To get to you 
To get to you 

Your fingertips trace my skin 
To places I have never been
Blindly, I am following 
Break down these walls and come on in 

I wanna feel the way that we did that summer night, night 
Drunk on a feeling, alone with the stars in the sky 

I've been running through the jungle 
I've been running with the wolv
To get to you, to get to you 
I've been down the darkest alleys 
Saw the dark side of the moon 
To get to you, to get to you 
I've looked for love in every stranger 
Took too much to ease the anger 
All for you, yeah, all for you 
I've been running through the jungle 
I've been crying with the wolves 
To get to you, to get to you, to get to you 

To get to you 
To get to you 

I've been running through the jungle 
I've been running with the wolv
To get to you, to get to you 
I've been down the darkest alleys
Saw the dark side of the moon 
To get to you, to get to you 
I've looked for love in every stranger 
Took too much to ease the anger 
All for you, yeah, all for you 
I've been running through the jungle 
I've been crying with the wolves 
To get to you, to get to you, to get to you 

 

你的眼裡 藏著憂鬱湛藍
一邊去愛 一邊失去
神聖的甜美 嚴重的事實
平凡或繁華 別逼我選擇

想回憶起 夏日夜晚 與你共度的時光的那種滋味
為那感覺沉醉 與天上的星星一同閃耀

走了那麼多的艱辛路 披荊又斬棘
與我的狼群一同追逐
為了得到你 為了擁有你
到過那最黑暗身處的低谷 
看到月亮陰暗的缺處
都是為了你 全是為了你
在每個陌生人當中尋找著愛
花太多心力緩和怒火
全都為了你 只為了你而已
一路我披荊斬棘
與我的狼群一同的嚎叫
只是為了找到你 單純為了你

為了得到你
為了擁有你
你的指尖 撫過我的肌膚
到一種我從沒體驗過的新境界
盲從的 我選擇跟隨
打破那些阻礙 勇往直前

想回憶起 夏日夜晚 與你共度的時光的那種滋味
為那感覺沉醉 與天上的星星一同閃耀
走了那麼多的艱辛路 披荊又斬棘
與我的狼群一同追逐
為了得到你 為了擁有你
到過那最黑暗身處的低谷 
看到月亮陰暗的缺處
都是為了你 全是為了你
在每個陌生人當中尋找著愛
花太多心力緩和怒火
全都為了你 只為了你而已
一路我披荊斬棘
與我的狼群一同的嚎叫
只是為了找到你 單純為了你

為了得到你
為了擁有你

走了那麼多的艱辛路 披荊又斬棘
與我的狼群一同追逐
為了得到你 為了擁有你
到過那最黑暗身處的低谷 
看到月亮陰暗的缺處
都是為了你 全是為了你
在每個陌生人當中尋找著愛
花太多心力緩和怒火
全都為了你 只為了你而已
一路我披荊斬棘
與我的狼群一同的嚎叫
只是為了找到你 單純為了你

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()